Kızım günlerdir uyku sorunu beslenme sorunu yaşıyordu ve 7.5 aylık hicbiseyden tat alamıyordu bugün bi kontrol edeyim dedim baktım ucu belirmiş be çay kaşığını vurunca aldığım o ses 🙏👻 ve benim gözler doldu çok heyecanlı ve mutluluk verici biseymiş tüm bebişlerin ağrısız sancısız çıkarması dileğiyle 🦋