Sezeryanla yaptım doğumu ikizlerimi iyk bayta bi hafta sütüm gelmedi. Hastane tipi Medela markayla sağa sağa sütü getirdik bir ay onu kiralayıp kullandım deha sonrada yine Medela ev tipi aldım 1200 TL ye hiç yara yapmıyo bebeğim meme kabul etmediğinden hep sağıp veriyorum çok memnunum