Psikologanne95 Bebeği 4 aylık olup ek gıdaya başlatan var mı ben işe başlayacağım için doktor ek gıdaya başlayalım dedi
Poncik38 Psikologanne95 biz dört aylıkken başladık. sebze püreleriyle meyve püreleri fln verdim azar azar. ama normalde 6.aydan once ek gıdaya baslamak kesnlkle yoktu aklmda. kilodan dolayı erken basladık biz
dertlikerkenez Psikologanne95 siz ek gıdaya başlamak istiyor musunuz, hazır mısınız? Neden tereddütünüz var?
Gamze-S Psikologanne95 bende önümüzdeki ay işe başlayacağım doktor bana da 4,5 aylıkken ek gıdaya başlayabiliriz dedi normal sanırım 🤷🏻♀️
Ciftcililos Poncik38 bizde ayni sekilde kilodan dolayi ek gidaya başladık. Sebze havuc patates kabak verdim ama bezelye falan veriliyor mu siz nasil yaotiniz sebze corbalarini acaba kabak sevmiyor yemiyor bir türlü ne koyacağımi sasrdim
Nesizade Poncik38 kilo mu almıyordu bebeğiniz benim oğlum 4 aylık açıya gittiğimizde hemşire kilo almamış Doğru düzgün bi dahaki ay olmazsa ek gıdaya başlıcaz dedi bi ay daha beklicez yanş kilo almamışsa fazla başlayacağız bakalım
Poncik38 Ciftcililos ilk baş tek tek verdm sebzeleri ondan sonra patates havuc kabak ücünü karıstırarak veriyorum birazda zeytinyağı koyuuyorm severek yiyor. bezelye vermedim. kac aylık suanda bebegınz
Poncik38 Nesizade evet kilo almıyordu doktor alt sınırda demişti. mama verin dedi ama mama denedk olmadı. o yüzden de ek gıdaya basladık
Zeynepelam2020 Benim doktorumda sadece anne sütü almadıgu ıcın ek gıdaya basla dedi kagıt verdi yogurt, sebze meyve püreleri ve yumurta ile baslayabilirsiniz yazıyor. Ama vermek istemiyorum daha tereddütteym kilosuda fazla ayrıca..