Benim bebeğimde şuan 4 aylık. İlk 2 ay gazdan dolayı mahvolduk. Uyanık olduğu her dakika ağlıyordu. Banyoda arabada faln bazen ağlamıyordu. Ben dr gittim kaç kere gaz dediler ve şuanda gaz sorunu bitti çocuk düzeldi.
ama sen gaz değil diyorsan bence bir doktora göster, idrar yolu enfeksiyonu yapıyormuş çünkü. Yada belki bir yeri ağrıyordur.