İki aydır tamamlayamadigimiz tuvalet eğitiminden sonra iki gündür ishal olan kızımla giyecek kıyafet bulamıyoruz😞 4 Aralık’ta ikinci yaşı dolacak ama nerdeyse pes ediyorum bez mi taksam diye düşünüyorum seneye bir daha denerim ne olacak diyorum bu kadar emekten sonra ne yapayım. Kış da geldi iyice zora girdik ama hiç tahmin etmiyordum bu kadar süreceğini. Bir de merak ettiğim bir şey var kızım bebekken süt alerjisi vardı diyetle geçti ama şimdi yine kakası o şekilde olunca korktum mukuslu ve kahverengi benek benek… 🤮