Lahusaaa Sizlerin bebeğinde de oldu mu bebek sivilcesi deniyormuş doktor ilk doğduğunda kontrolde bi iki haftaya geçer demişti ama sanki daha çok çoğalıyor 21 günlük olduk endişe ediyorum açıkçası
Filizderit Lahusaaa bızde 40 gun olduk halen var anne sutundende kaynaklanıyor koyrkmayq gerek yok cnm gecıvı
yigit57 Lahusaaa sivilce ise geçer ama farklı bişeyde onu bilemem. Hemen hemen her bebekte oluyor, bizde de oldu 1 aylığa kadar falan oldu söndü oldu söndü sonra tamamen geçtiz
Lahusaaa Seyithamza annelik işte ilk kızımda yaşamadım böyle bişey ikinci de yaşayınca korktum açıkçası
Busrakaplan1 Bizde de olmuşta ilk 3 hafta , şuan 42. günümüz hiç birşey yok çok şükür , zamanla geciyor
Misssimsek Lahusaaa bir ay kadar hatta 40 gun falan sürüyor. Ama geçiyor sonra merak etme. Sık sık sil duru suyla birde opmemeye dikkat edin
1prens1prensesannesii Lahusaaa canım bizde de oldu 2 aya kadar sürdü.. Doktor birşey olmaz dedi geçti sonra
Esraraz Lahusaaa bizim oralarda etlik derler 😀 anlamı büyüyüp kilo aldığı için et döküyor manasındA😀 biz de de oldu hemde 2 ay sürdü doktor da yenidoğan da olur demişti korkulacak bir durum yok .