7 aylık bebeğim var cok şükür herseyi yiyo alerji herhangi biseyle karşılaşmadık ama sütüm azaldı :( düzenli emziriyorum sağım yapıyorum 30 cc den yukari çıkmıyo 5 gündür süt arttırma yöntemleri su aşamada etkili olur mu? (En başından beri silikon uçla emziriyorum maalesef)