Selin648 Kel kalıcam az kaldı bildiğiniz dipler görünüyor incecik bir saçım var resmen tel toka ile bağlıyorum hepsini bildiğiniz ince tel toka bütün saçımı tutuyor napıcam ben ya sizler neler yaptınız 😭😭😭
Momkids Selin648 benimde öyle canım bebeğim 3 aylık olunca başladı dökülmeye oluk oluk 😕 çok üzülüyorum bende. Geçici bi durum diyorlar ama
Deletedmom414 Selin648 saçım gür olduğu için takmıyorum kafaya. Hatta toplaması daha kolay oldu işime geldi
Boncukspor Selin648 kollajen hapları ve çinko azaltmisti bende dökülmeyi ara verince yine başladı 😶😶 anlamıyorum 1 seneyi geçti bebek doğalı
Elifaydn Tam da ben açacaktım bu postu , zaten inçe telli bir saçım vardı önlerim seyrekti şimdi resmen kel oldum kendi eşimden çekiniyorum resmen saçımı toplayamıyorum dökülmesine engel olabilen varsa bi çözüm bulan duacısı olurum 😢😢
Selin648 Elifaydn aynı durumdayım yemin ederim 😭 tek düşüncem acaba hamileyken tiroid ilacı içiyordum o mu durdurdu dökülmeyi ozaman onu düşünüyorum sağlık ocağına gidip tiroidlere baktırıcam
[silindi] Selin648 Prof meral şAşoğlu tv ye çıktı dün %100 çözüm TÜBİTAK projesi ilaçları varmış kan tahlili sonucumu aldıktan sonra o ilacı araştıracam İnş sizde bi bakın netten bence
[silindi] Selin648 ben bugün kan tahlili verdim bakalım bi şeyler mi eksik kan Demir çinko yarın dananın kuyruğu kopacak 🙈
Selin648 [silindi] bende gidip baktırmak istiyorum inşallah ilaçla tedavi olabilicek bir dökülmedir ya yoksa nasıl geri gelicek bu saçlar 😭
Mysunshines17 Selin648 Bende burada bekliyim ,bir aydır avuç avuç saçım dokuluyor zaten çok da kalın değildi