Hanımlar biz 4 aylık 5 gunluguz mama ve anne sütü alıyoruz doktor 4,5 aylik olunca ilk meyveyle başla 1 hafta boyunca devam et dedi daha snra da sebze yemegi corbaya devam et yoğurdu da 5,5 aylıkken baslayin dedi.kizimin yüzünde hafif kızarıklıklar oluyor kremle geçiyor o da opmekten yada omuzunuza aldiginizda bazı bebeklerde olabiliyormuş bu yüzden yoğurtla baslaamayalim dedi.sizce önce sebzeyle baslanmiyor mu kafamı karıştırdı.siz nasıl başlıyorsunuz