Arı mama kullandım ama hero baby geçtim o daha pratik ve kızım daha çok sevdi onu hem gece hem kahvaltısını aldım sürekli vermiyorum kahvaltı yapmadığı zaman genelde bide geceleri yatırmadan tok tutsun diye verıuorum kızım 22 aylık olmak üzere herbişey yemıyo malesef bide emiyo daha süt doyurmuyo haliyle siz bebeğinizin ayına göre düşünmelisiniz