tugceo92 dygcm hayır şimdiye kadar asla hergun katmadim. Ne çorbasına ne yemeğine. Kıyma çok ağır zaten.
Minik_Hanim dygcm ben her yemeğine katıyorum etli yemekleri çok seviyor. Kızım şuan 14 aylık, 7-8 aydan beri boyleyim
iremceren dygcm hafta 3 kez falan katıyorum, ama et suyu hemen hemen herşeye kullanıyorm. Bana fazlası ağır olur gibi gelşyo ya ama bebek yiyosa bişi diyemem
dertlikerkenez dygcm 6. Aydan beri her yemeğine ya da çorbasına 1 küçük köfte kadar katıyorum. Biz 4 aylık ek gıdaya başladık. 6. Ay listemizde kıyma ya da tavuk vardı. Doktorum iyi güvenilir bir tavuk bulmadığın sürece verme dedi.
Balkizlarim dertlikerkenez köy tavuğu kasap tan alabilirsiniz ama sürekli alışveriş yaptığınız kasaptan biz öyle yapıyoruz 😊
Mom104 dygcm Hayır, ailece yemekler de et sevmiyoruz et, tavuk, balık köfte bunlardan birini hergün çeşit olarak hazırlayıp diğer yemeklerin yanında tek başına veriyorum 🌺
dertlikerkenez Balkizlarim köy tavuğunu nasıl pişiriyorsunuz? Geçenlerde aldım. Aman Allahım düdüklüde kayna kayna pişmedi ve çok sert oldu. Başka bir yöntemi var mı?
Nako Hergun olmasada haftada 5kere veriyorum doktor demir açısından çok önemli dedi 1ceviz kadar koyuyorum yemeğine (9aylik bebegim) 7.aydan beri veriyorum