Deletedmom414 ben hem eve hem kızın küçük kavanozlarına her hafta yapıyorum kaynamaya başladıktan sonra 10 dakika kaynatıyorum yeterli oluyor maya derken başka bi yoğurdu maya olarak kullanıyorsunuz değil mi ben birer yemek kaşığı koyuyorum her bir kavanoza fırına atıyorum 6 saat sonra çıkarıp dolaba koyuyorum hep tam tutuyor