Zynpaygnn Merhaba anneler bebeğim 5 aylık ek gıdaya hazırlanıyoruz uzun süredir mama sandalyesi araştırıyorum. Çok fazla para harcamak istemiyorum . Aklım çok karışık hem kaliteli,kullanışlı olsun istiyorum hemde devrilme gibi bir durum yaşanmasını istemiyorum. Siz hangi mama sandalyesini kullanıyorsunuz? Önerileriniz nelerdir ?
Nur98 https://www.civilim.com/baby-force-minderli-mama-sandalyesi-gri-1228?gclid=CjwKCAiAsoviBRAoEiwATm8OYD7vkNBBKjiFVifJbuM9gJOSu0OJWjMPf12TC-rl45heS9YSk0gjkhoCg4cQAvD_BwE civilden bunu alicam bende
Zynpaygnn Nur98 Bu modeli çok araştırdım. ileriye dönükte masa sandalye olarak kullanırım diye düşündüm. bazı kullanıcı yorumlarını okudum İçinin küçük olduğunu, plastik ek yerlerinin kalitesiz olduğunu, sallanma yaptığını yazmışlardı.
Nur98 Zynpaygnn aa benim okudugum yorumlar olumluydu hep gozumden kacmis demekki gidip bakmak lazim sanrim
Zynpaygnn Nur98 civilde yazan yorumların hepsi güzel . N11 den baktım aynı marka aynı modele orda olumsuz yorumlar gördüm. İmkanınız varsa görüp almakta fayda var
Emelimsi Zynpaygnn evet tepsili aldım şuan için iyi bence ama 2 yaşında falan kullanamaz.. bi yerde dar olması daha güvenki die okumuştum