-TubAsel- Kızım 8 aylık şuana kadar hep Prima külot bez kullandım sleppye gecmeyi düşünüyorum kullananlar memnun mu koku taşıma lastik izi pişik vs. Yapıyor mu ?
Mervebtnrr -TubAsel- arkadaşım kullanıyor cok memnun lastiği rahat bi kaç kere kullandım bnde taşma fln yapmıyor ama normalde molfix kilot bez kullanıyorm oda çok iyi tavsiye ederim