Selam anneler benim oğlum bronşit olmuştu 2 aylıkken 15gün hastane de yatmıştık koronadan önce neyse işte sonra biz kurtulduk bitti etti derken 8.ayında tekrar hafif şekilde bronşit olmuş tekrar gittim doktora hırıltı oluştuğunu söyledi çokta dkkat etmeme rağmen bu kez koronadan ötürü evde tedavi vermiştik geçti şimdi 10 buçuk aylık grip oldu ve korkuyorım yine tekrarlarsa kronik dicdk doktor ben kendimi garantiye alıp ventolin ilacını veriyorım hava makinası ike burnunu 6 lere çekiyorum (1 günde) böyle olan bebekşeriniz var mı siz nasıl yol izliyorsunuz artık korkuyorum ilerleyip kötü olmasından😢