Canım acaba aütünyermiyır olabilri mi bunu söylemek istemezdimama ben öyleydim sütümü ememedi mesela mama verdşm sarılık olöadık çok az sarı gibiydi oğlum zaten 1 2 haftayı atlatırsanız sarılık kalmaz az bişi mama verseniz acaba kan şekeri düşmesin hani mamayı kötü görmüyorsanız