Sherlocki Haftaya 2 aylık olacagız Günlerdir gündüz uykularımız yok denecek kadar az Mesela Sabah 10 da kalkıyorsa öğlen 1 saat uyuyor. Kesik kesik uykularımız bir türlü dalamıyor uykuya. Akşam 10 gibi derin uykuya dalıyor. Bugün uyuttum yarım saat kendimde uyuyayım yanında dedim çığlık atıp ağlayıp uyandı. Elim ayagım birbirine karıştı şimdi tekrar uyuyor sürekli iç çekiyor Anlamadım ki huzursuzluğumu var ondan mı uyumuyor bu çığlık ve iç çekme nedenleri nedir Doktorunu aradım geri dönmedi hala Başına böyle bişey gelen var mı
Eceaydin05 Sherlocki gazdandr benimkide oyle. Masaj yapiyoruz gazini cikariyor rahatliyor biraz cok gazli bebek benimkisi. Kramp giriyormus oyle birden aglayinca 😔 Tabi diger kontrolleri normalse 😣
Sherlocki Bu gaz ne bitmez birleymiş sürekli çıkarıyorum kendiside çıkartıyor. Kehribar kolyesi mi denesem acaba Gaz damlası kullanıyorum ama henüz faydasını görmedim