Elifdoruk0103 Benim dolabım 4 derecede dolaba akşam çıkarttığım da biraz çözülmüş oluyor kavanoza katıp koyuyorum çok az buzlar kalıyor ama kavanoza eriyor yine ben hep dolapta çözdürüyorum o eriyince başka çıkarıyorum 2 içirimlik falan oluyor işte çözülen o bitene kadar diğeri çözülüyor biraz böyle bir döngüdeyiz 😁