Anneler merhaba, 2 aylık oğlum var gece emmek için uyandığında ilk önce altını açıyorum o arada sabırsızlanıp ağlıyor altını açıp emzirdikten sonra uyumuyor bir türlü yüzüme bakıp gülüyor kıpırdanıyor sanki uykusunu almış ya da uykusu açılmış gibi.Acaba altını açtığım için mi? Bir yerde gece mecbur kalmadıkça altını açmayın siye okudum ama nası açılmaz ki epey çişli oluyo rahatsız olmaz mı :( siz nasıl yapıyosunuz? Uykusunu mu kaçırıyorum gerçekten