HavvaZeynep Merhaba arkadaşlar komple bacak ve kol altım için epilasyona gitmek istiyorum fakat çevremden emzirdiğim için gitmemem gerektiğini söylüyorlar sizin bu konu hakkında fikriniz varmı acaba ?? Kızım şuan 11 aylık 👱🏻♀️
HavvaZeynep Ferbus öylemi banada başlayacağım yer sıkıntı yok dedi ama çevremde giden arkadaşlara emzirmeniz bitsin öyle gelin demişler nedeni ne ki?
smile56 Ferbus lazer epilasyon fln mı.şu sıra bide baska ceşidi çıkmış da buzla mı ne oluyomuş sizinki ne
Ozoss HavvaZeynep bende başlayacagım önümüzdeki ay . Sorun olmuyormuş zaten biraz mantıken mantıksız geliyordu bana .bizim milletimiz herşeyi süte bulaştırmaya çok meraklı😅
Ferbus HavvaZeynep HavvaZeynep hamilelik ve sonrasında hormonlar yüksrk olduğu için kıl bitişi daha zor oluyor . O yüzden diyorlar. Ama kişiye göre değişir ben bitişe doğru gidiyorum faydasını gördüm. Bı zararı olduğundan değil yani hormonlardan
Bahar33 Bende pil cihazı alacaktım evde yapılan lazer var ya satan yerdeki danışman emzirmeler kullanamaz dedi doktora sordum Bende doktorum da çok tavsiye etmiyorum ama en azından bir yaşına kadar bekle demişti.
Ferbus smile56 buzlu lazer dediğiniz . Tüy.cesitinize göre değişir cihaz önerisi. Buz lazer çok köklü ve koyu kılları görmüyor. Koyuda en güzeli iğneli ve Alexandrite cihazı iyi. Benimki de Alexandrite
Anita Ferbus yanlis bilgi veriyorsunuz malesef buz lazer.com sitesine girip size en yakin buz lazer cihazını bulun daha sonra işlem satin alin suan buz lazer yani suprano ice dunya capinda bir cihaz her ten rengi ve kıl tipine uygun olarak mevcut