Kızlar oğlum 5 aylık ve iki gündür çok huzursuz uykuya dalamıyor ateşi çok yok en fazla 37 ye cıkıyor ağzı çok akıyor ve eller ağızda kaşıyor. Bazen de ıkınıyor kakasını yapamıyor.. ve bir haftadır Demir ilacı veriyorum
Sizler diş zamanı fitil mi verdiniz yoksa jel mi
çoğu okuduğum yorum fitili de jeli de tavsiye etmiyor
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼