Ne kadar suratsız bir doktor ya. Aşırı ilgisiz aşırı kendini beğenmiş !!!! Şimdi size yaptığından bahsedicem gitmeyin ona !!!! Çocuk doktoru mu ameliyat doktoru mu belli değil NE BU GERGİNLİK !! Doktor diye oturmuş oraya !
Kızım 6 aylık rutin kontrolüne gittik 2. Kez gidiyorum bu arada ilkinde dedik heralde yorgun olsun …
neyse hangi bebek muayne de ağlıyor ??? Ve benim kızım o kadar uslu ve masum ki sadece çoook acıktıysa ağlar haricinde ağladığını göremeyiz.
her neyse çocuk daha sedyeye oturur oturmaz gergin gergin çocuğa bakıyor , kızımın afedersiniz vajina kısmını açarak kontrol etti dedim n’oluyo???
Sonra bide elinden tutup oturttu çocuğu bıraktı çocuk geriye düştü kafasını sert çarptı başladı ağlamaya !! Hocam biraz yavaş napiyosunuz dedim ! Bişey demedi. Ben bu kadını nasıl şikayet edicem