Ek-istanbul bende cok aldım aldı başini gitti bi ara yemedim sadece sıvı beslen dim yeşillik yedim ama yok o zaman da sütüm azaldı napacaz biz boyle bilmiyorum şişmiş balon gibi geziyorum evin içinde dişari cıkmıyorum herşeyi kocam yapıyor alişverişi sezeryan dogum olunca spor da yapamıyorum dikişlerimi zorluyorum agrıyor ondan sonra ben kilomla hiç barişik bi insan degilim ya 😢😢😢