bebeğim 2 aylık ve su vermek yasak dedi doktor ama bebeğim çok sık hıçkırık oluyor ve baya bi geçmiyor sinirinden ağlıyor emmediği içinde o an durduramıyorum hıçkırığı çünkü mamasını yemiş oluyor bu durumlarda bir iki yudum su alsa zararlı mı olur :/