Nisa09
Molfixin yenidoğanından çok memnundum ilk zaman bir numara büyüyünce çok sıkmaya bebeğimi rahatsız etmeye başladı. Prima aktif kullandım emiciliği pek iyi değildi. En son prima premium careyi deneyince çok memnun kaldım bir büyük bedenini alıyorum rahat etmesi için.Gece biraz uzun süre kaldığındada emiciliği çok fazla olduğu için ne pişik yapıyor ne bebeğimi rahatsız ediyor öneririm size ama ben genelde hepsiburadadan bebeğimin bezlerini alıyorum marketlere göre daha uygun buluyorum orayada bakabilirsiniz. Ama her bebeğin rahat ettiği bezde değişir öyle duymuştum bilemiyorum☺️