Kızlar merhaba, öncelikle doğum yapalı tam 5 ay oldu, ve ben bu sürede 2 kere regl oldum. Bebeğimi elimden geldiğinde emziriyorum ama bu sürede biraz mamaya düştük. Daha reglime 2 hafta var. Geçtiğimiz sürede düzenli bir şekilde regl oldum çünkü. Eşimle de korumalı bir şekilde birlikte oluyoruz, hatta ben güvenemediğim zamanlar ertesi gün hapına da başvuruyorum. Ancak sabah çok açık renkte bir kanamam oldu, yani regl kanamasından çok farklıydı. Hala devam edecek mi bekliyorum ancak sizce neden olmuş olabilir bu?