Umay_ Normalde 3 doz + pekiştirmeydi. Aşı takviminden çıkartıp 2 doz + pekiştirme yapmışlar. 2. Ay, 4. Ay ve 6. Ayda toplam 3 doz; 12. Ayda pekiştirme amaçlı yapılacaktı. 3.doza gerek olmadığına karar verilmiş yapılan çalışmalarda. Bu zamana kadar aşıyı olan bebekler boşuna mı oldu ona anlam veremedim.