EVLATASKK canım cis dışına çıkıyorsa artık geçmelisin. Biz speepy kullandığımızda hep bir numara büyük alıyoruz çünkü bize sleepy nin kalıpları küçük geliyor çok iz yapıyor eğer sleepy kullanıyorsan buna da dikkat edebilirsin gerçi herkeste aynısı olacak diye bisey yok