Susam06 Kucukanne06 Eskiden bende de cok olurdu bazen cenem kilitleniyodu . Üstüne düşmedim kendiliğinden gecti ☺
Kucukanne06 Kirpapatyasi yaa tüh canım çok geçmiş olsun benimki ağrı yapmıyor sadece açıp kapattıkca tek tarafımda çene küt küt yapıyo
Kucukanne06 Metesmom sadece küt sesi oluyor demi birde ne kadar sürüyor tek taraflımı kütlüyor benim öyle de
Kucukanne06 Hilalak00 yaa öyle mi ayy inşAllah bende de öyle olur ameliyat der diye korkuyorum acıkcası
Adamelis12 Kucukanne06 ben 6 seneden fazla taktım tel ameliyat olmadım en son plak verilmişti teller çıkınca ama kullanamadım bidaha da düğün çocuk derken kaldı gitmedim kontrole bi ortodontiste görünmenizde yarar var en son çare ameliyst zaten
Susam06 Kucukanne06 Kendiliginden gecti aslında farkettim ki o dönem biraz stresliydim geceleri uykuda cenemi cok sıktığım icin oluyomuş. Stresim gecince oda gecti birazda yatmadan önce çenemi oynatırdım 😊
Gari_de_Gari Kucukanne06 evet bende de oluyor çene kayması hatta bazen bi kitleniyor 😨bir süre sonra açılıyor ama sürekli çat çat diye ses geliyor
Gari_de_Gari Kucukanne06 ben böyle yaşamaya alıştım 😂 acısı yok şükür Allah’tan bazen konuşurken bile küt diye bi atıyor utanıyorum 😂
Nefhaa Kucukanne06 benim de öyle tak diye bit ses geliyordu sonra yirmilik 4tanr dişim çıktı o ses gitti artı olmuyor