Kızlar merhaba bebek arabamızın bir ayağı kırıldı. Ben de aldığım yere yazdım. Mağazamıza götürün teknik servise yollarlar dedi daha garantisi dolmamış. Ben de iyi güzel dedim yolladım. Dün eşimi aramışlar yapılması karşılığında 500 TL istiyorlar bu nasıl iş böyle hem daha garantisi dolmamış hem de sanki normal araba yapıyorlar 500 TL nedir ya dışarda yaptırmak istesem nerde yaptırabilirim birde şikayet edeceğim hadi kullanıcı hatası deseler ama 100 200 değil 500 TL nereye şikayet edebilirim