Merve08 Benimde ilk baslarda göğüslerim sepsertti artık yumusadi ve dediğiniz gibi sıkınca süt geliyor. Doktora sordum artık eskisi gibi sert olmak zorunda değil sürekli emzirdigin icin, bebeğin kilosu normal sütünde yeterli ancak sütten kestiğin zaman bidaha öyle şişer dedi . Canım rahat ol.