Merhabalar,
Temmuz ayında işe başlamadan önce stok bulunması için süt sağmaya başlamıştım. İşe başladım, iş yerinde de sağıyorum. Ancak bebeğim ek gıdaya geçtiği ve emmeyi sevdiği için ben yokken fazla süt içmiyor. Dolayısı ile sütler dolapta giderek birikiyor 😊
Eğer bebeği için veya kanser tedavisi gören tanıdıkları için kullanmak isteyen olursa seve seve verebilirim. Herhangi bir kötü alışkanlığım yok, emzirdiğim için en ufak ilaç bile kullanmadım. Kendi bebeğim için hijyenik bir şekilde sağdım ve bekletmeden dondurdum.
Umarım birinin işine yarar 🌸