Sinem_ayaz gece çok aç olmadığından emin ol doya doya emzirin ve uyutun ve her ağladığında emzirmeyin mesela uyumuşsa ve siz yeni emzirdiğimizden eminsenz tekrar emzirmeden uyutun ben öyle yaptım çok şükür gecede 2 kere emiyor oda daha 3 aylık olduğu için büyüdükçe gece emmeyi kesecem ek gıdaya geçişte💞