Seherronya ronya 9 da kalkıyormuş kuzum tek uyku yapması normal, bi ben alıştıramadım o saatte uyanmaya 😂 eğer gökçenin uyku ve uyanıklık saatlerini uygulamış olsaydım ben ronyayı 12 de tekrar uyuturdum tahmini 2 gibi uyanırdı. 5 e kadar oynatır 5 te uyuturdum 6-6.30 gibi uyanmazsada uyandırırdım. Yine 3 saat oyalar 9 da uyuturdum. Aslında yine iki uyku yaptırmaya müsait ama eğer tek uyku yapmasını istiyosan 13-14 civarında yatırırsın mesela gökçenin tam ikinci uyku saati 14.
sonra 4-5 gibi uyanır 7-8-9 a kadar oynar ve uyur. tek uykunun avantajı ne balım