1prens1prensesannesii Oğlum 5 aylık. Düzgün emmiyor oyun halısı da max 10 dk. Herşeye ııı ıııı ııı.. Diş döneminden mi sizin de mi öyle
Asl_29 1prens1prensesannesii aynen canım benim oğlum kucak istiyo gezmek istiyo önceden çıplaklığı sevmezdi şimdi üstünü giydirirken ağlıyo. Çoğu zaman iş yapmıyorum onunla oynuyorum
bayankitapkurdu 1prens1prensesannesii 6 aylıktan selamlar. Benim oğlum da öyle emer mızmız yemek yer mızmız. Banyodan çıkarız çığlık çığlık ağlar. Yere koyamam bazen mosmor oluyor ağlamaktan neden koydun diye. Artık kanguruya takarak geziyoruz evde 🤷🏻♀️
Aci 1prens1prensesannesii ayni ben ya kendimi gordum valla hic memnun edemiyorum kizimi 4. Ay da atak dedik o da bitti derken bide bu cikti herseye iii iii iii
Berk2020Mert2008 1prens1prensesannesii bizimde aynı sorun sürekli kucak istiyor bıraktığım an ağlıyor banyoda ses yok banyodan çıkınca çığlık kopuyor gündüz sürekli kucakta gezse akşam uyuyuncaya kadar BÖyle devam ediyor 4 aylık olucaz 10 gün sonra daha ek gıda da yok bizde nerde nasıl oyalayacağımızı şaşırdık oyun halısı Elektirikli salıncak fourmoms hiç biri işe yaramıyor
1prens1prensesannesii Asl_29 ahh valla beni benden alıyor bu ay.. Hiç memnun değil. Iıı ııı ııı başka birşey yok.. Ne zaman geçer acaba🥵
1prens1prensesannesii bayankitapkurdu tek sustuğu yer banyo herhalde 🤦♀️hep banyo mı yaptırsam acaba 🤣🤣 birde yeni tadımlara başladık ona öö buna ööö… Alışacak mı zamanla acaba sizde de öyle oldu mu
bayankitapkurdu 1prens1prensesannesii yazın işim çok olduğu zaman küvetine su doldurup atıyordum bir de oda oda yanımda gezdiriyordum 😂 püre yapınca yapmıyordu da pütürlü yapınca öğürüyordu. Alıştı çok şükür. Çok pire yapmıyorum şimdi. Alışıyorlar. Bir de dişi varmış gibi bir çiğniyor allahım ölüyorum bitiyorum. 😍