Ben de sezeryan oldum silikon uçların en küçüğü ile 2. Günde bebeğim emmeye başladı..Ama silikona biraz mama damlatarak tutmasını sağladık yoksa boş silikonu tutmuyordu.. Yaklaşık 1 ay sonra da biraz çenesi güçlenince silikonsuz tutmaya başladı, 5 aydır emiyor çok şükür.. Zamanla meme ucum da çıktı.. Hiç telaş etmeyin noluur.. Ben çok stres olmuştum ama ucu olmayan memeyi bile gayet güzel tutuyorlar büyüdükçe.. Hayırlı evlat olsun inşallah❤️