MinasMom34 Kızlar 15 aylık kızım bezini değiştirirken idrarı çok kokuyo bezden mıdır bılmem ama enfeksiyon olma durumu var mıdır ki kaşıntı yanma ağlaması yok bu yüzden ama pişik oluyo ara ara yaşayan var mı bildiğiniz ağır keskin bı şekilde kokuyor 🙄
Asafeymeninannesi MinasMom34 Yiyecekler,ilaçlar,su kaybı,idrar yolu enfeksiyonu yoğun idrar kokusuna sebebiyet verebilir. Devam ederse doktorun görmesinde fayda var tabii