Merhaba çalışan anneler. Bebeklerinizin uyku durumu nasıl merak ediyorum. Bırakıp gittiğim için bağlanma problemi yaşadığımızı düşünüyorum. Ayrılık kaygısı da yasiyor bence. Gece uykuları pert durumda. ,19 aylık. Sabaha kadar döndü durdu zombi gibi geziyoruz ikimiz de. Belki de hiç ilgisi yoktur ben buna bagliyordumdur. Sizlerde durumlar nasıl ?