Kızlar ne yapacağımı şaşırdım gündüz uyusun diye uğraşıyorum uyuyor 10-20 dk sonra kalkıyor tekrar uyuyana kadar 2-3 saat geçiyor sürekli bu şekilde. gece de saat başı kalkıyo emziriyorum biraz emip uyuyor. Gazlı bir bebeğiz damla kullanıyordum bırakmıştım napsam tekrar mi başlasam? Gazi olduğu zaman da eskiden bu kadar kalkmazdi… Başka neden olabilir?