H_Aisha97 Selam.Ben Aisha ve oglum Ilyas.size Azerbaycandan yaziyorum. Oglum 9aylik.her gun iyi besleniyor.emekliyor.2tane dish chikardi .ek gidalarda yiyiyor.ama kilosu choox gibi geliyor bana.13.400.kucagima alirken zorlaniyorum.
GoGirl H_Aisha97 9 aylik erkek bebekte ust sinir 11.300 diye hatırlıyorum 🤷♀️ ama tabi kac kilo dogdu vs doktor ne diyor o onemli
adasaripapatya H_Aisha97 maşallah evet biraz fazla gibi benim kızda 9 aylık 8500g. Kontrollerinde birşey söylemiyor mu doktorunuz fazla ya da ideal diye
H_Aisha97 Peris_imm Her gun brokoli corbasi..tavuk kanadi corbasi.patates havuc puresi .Nutrilon bebek mamasi..pirinc unu.ekmek..buskuviler
Esdoel H_Aisha97 kızım 1 yaşında 15 kiloydu hatta kusurati vardı ama biz yürümeye başladığımız için 11 ayda doktor kilosunu sıkıntı etmemişti oğlumda bugün 9 aylık oldu geçen ay 10600 du kilosu maşallah size 😊
Zalimsin H_Aisha97 maşallah baya iştahlı o zaman her gün bunları yiyosa, kilosu evet biraz fazla ama doktorlar sakınca görmüyorsa çocuk yiyosa yapacak bişey de yok yürüyünce zayıflar muhtemelen