12 gunluk bebegim var 3 hafta onden gidiyo demislerdi 39 da aldilar ama 37 haftalik dogdu bebegim 2800 dogdu ama 2400 e dustu emziriyorum hemde mama veriyorum dun gece en son 10 da verdim mama ve 11 de uyuduk her zaman 2 saatte bir alarm kurarim emzirmek icin ama gece kurmayi unuttum kalktigimda saat 6 ydi 7 8 saat ac kalmis bebegim sabah biraz mama icti onu da kustu bisey olur mu kizlar napmaliyim