TYE ek gıdaya geçilmeden içine birşey katmak banada mantıksız geldi yapmayın bence ben biraz böyle devam etsin düzelir diye bekliyorum düzelmezse götürcem doktora süt yağlıysa ve doyurucuysa belkide oyuzden doyuyordur diyede düşünüyorum sonuçta sürekli sağdığımız için süt anca yağlanıyor olabilir emzirme gibi olmuyor mu diye de düşünüyorum bilemedim