Geçen hafta aldım ürünü 370 TL ye . Eve geldim yıkadım tam kullanacaktım eşim elinde çiftli mamajoo ile geldi. İade için gittim ama almadılar servise gönderelim çekim gücünden memnun kalmadım diyim belki iade alırlar dediler.öyle yaptım servise gitti geri geldi almadılar. 200 e bırakırım sana sıfır ürün