Dilara412 canım valla ebeler doktorlar uyumaz diyor ama benim kızım mışıl mışıl uyuyordu. Ben her 2-3 saatte bir uyurken alıp emzirirdim gazını çıkartıp geri yatırırdım. Hatta bazen yatırıp karnına masaj yapardım emdikten sonra alışmıştı oda uyanmazdı 😀 emmeye başlayınca baktınız ki kendini sıkıyor gazını çıkar öyle devam et. Damla kullan ben arkadaşların önerisi üzerine almıştım bio gia gün de 1 defa aynı saatte verdim. Bir de relactaz kullanıyordum her emzirme öncesi doktor önermişti.