bakma-bana4 Merhaba canlar , bebeğimin beyazlılar ve renkli çamaşırlarını hep bir arada atıp yikiyordum ve bir zaman sonra farkettim ki renkliler soldu . Bunları renkli beyazlı ayrı ayrı attığımda kaç dereceye atıcam ? Bir de yünlü kazak , yelek, kalın kışlık kıyafetleri felan kaça atmam gerek . KIYAFETLERDEN LEKERLER ÇIKMIYOR ONLAR İÇİN NELER ÖNERİRSİNİZ ? Çamaşır deterjan- DALİN yumuşatıcı-DALİN
MinikCilek bakma-bana4 ben hep 40 derece de yıkarım hepsini 600 de deviri. Leke olayı şöyle organik değil artık bas edemediğim için ben Domol marka leke cıkarıcı aldım cokta memnunum renkli beyaz ayrı aldım lekeli olanları bi gün yada 2 gün bekletiyorum domolla sonra bebeğimin kendi deterjanıyla yıkıyorum.
Mertcik bakma-bana4 çok bariz renkleri hemen elimde yikiyorum bunun dışında kakası taştığı zamanlarda deterjan yeterli olmuyor bende porçöz premium leke çıkarıcı çok memnunum sonra da kendi deterjaniyla yikiyorum
Deletedmom5284 bakma-bana4 leke çıkarıcı kullanın canım.. yumuşatıcı kullanmıyorum zararlı, beyaz sirke kullanmanı öneririm 💕 dalin hiç kullanmıyorum o markaya güvenmiyorum, unibaby veya duru granül. parfümsüz olması gerek mutlaka
celine61- Kıyafetlerin markalarında etkiliyo solup solmamasını. Bende roxy kullanıyorum , cok koyu renklileri ayrı atmaya calısıyorum. Ve lcw soluyo malessf
MinikCilek bakma-bana4 rossman da canım. Trendyoldan falan alma pahalıya geliyor normal gidip al istersen.
Naz_N MinikCilek 7,5 aylık oğlum ama hiç sorun yaşamadık o tarz. Sadece Carter’s 5li zıbınlarından bir tanesinin üzerindeki figürün rengi kendi üzerinde karıştı🌸🌸
jap bakma-bana4 beyazları ve açık pembe, sarı gibi renkleri 60 derecede, koyu renkleri siyah, mavi, kırmızı gibi renkleri 40 derecede yıkıyorum. Lekeler içinde o an üzerinden çıkarıp bulaşık deterjanıyla çitiliyorum hemen
Yesil55 bakma-bana4 bende dalin kullanıyorum leke iiçin lekeyi hacı şakır beyaz kalıp sabunla çitileyip atıyorum makineye normal kendı deterjanını da koyup yıkıyorum miss gibi cıkıyor. Cok koyuları 40 acık renklileri 60da yıkıyorum Renk soldurmaya gelınce malesef lcw ne yaparsan yap zamanla soluyor.
minikfare bakma-bana4 bende beyazları yıkamıştım beyazlarla bi tane siyah karışmış boyası çıkmış bi çok kıyafete nasıl geçiririm onu düşünüyordum kara kara 😒
Yesil55 minikfare daha önce bır postta mendilden bahsetmıslerdı ben kullanmadım ama yazan arkadasla memlundu Renk mendilimiydi öyle bişeydi