Merhaba arkadaşlar 7 ay 15 günlük bebeğim var sezeryan doğum yaptım . Sprial taktırmak istiyorum ama bana güncel olarak .
-nerde takıldığı
-fiyatı
-hastaneye gittiğimde hangi bölüme gidicem ve ne deiyeceğim
- birde Kocaeli - Gebzede giden var mı arkadaşlar ben Gebze’de oturuyorum da . Hani bana yardımcı olur musunuz ?