nurelem İnanın ben mamadan olduğunu düşünmüyorum nihayetinde her zaman severek içtikleri mama ise mama değiştirip yeni bir macera aramak şu an için gaz ,kabızlık vs açısından bana fazla riskli geliyor o yüzden farklı yöntemler ile icirmeye calisiyorum ,ya hafif uykuluyken deniyorum ,ayakta yürürken deniyorum,onlarla konuşurken deniyorum derken mutlaka biro gun icmese diğer öğünde iciyoruz bence takılmayın zaten şu an etraf fazla ilgisini çektiği içinde beslenme reddi olabilir,TV ve aciksa kapatabilirsiniz ya da ev ortamı kalabalık ise daha sakin bir ortamda deneyebilirsiniz ama bence geçici bir durum doktorumuza babsettigimde bir şekilde yolunu bulup içir 4.ay sıklıkla biberon ya da meme reddi olan bir dönem ,5.ayda düzelecektir dedi.Genel halı huzurlu ve kilosu iyide bence istediği zaman içecektir ve inanın 5.aya girdiğimiz de düzelecek bazı şeyler