AlmilaDoga Merhabalar 3-4ay cerazette kullandım ama geçen ay bıraktım hala adet olmadım kullanmayı bıraktıktan sonra sizler ne kadar zaman sonra adet oldunuz? (kullanmaya başladıktan sonra hiç adet olmadım)
Minikcivcivim AlmilaDoga ben de kullandığım da adetim çok az az gelirdi ve hep gecikmeli. Sonra bırakınca direk geldi foşur foşur söküldü yani hiç bekleme yapmadı ilacı bıraktıktan bi hafta kadar sonra geldi işte. Sonrasında da her ay günü gününe ve normal seyirde oldum.
sutkokusu AlmilaDoga ben kullanma süremde ve sonra ki 2 ayında sürekli regl oldum 1 ayda 1 hafta olmuyordu diyebilirim. Herkeste farklı demek ki
Defne1790 Bende kullandım olmadım be bıraktım aşırı şişlinlik yaptı bıraktığım gibi de 2. Hamile kaldım 😕