Merve_Ada valla biz 14 aylığız erken de kaldırdım erken de yatırdım yok olmuyor. Kendi kendine uyuyor 7. Ayından beri. Uyumadığı için zorlanmıyorum açıkçası çünkü ben de çok geç yatan birisiyim. Kızım 11-12 den önce uyumuyor. Erken yatağa gittiğimiz de ağlıyor ben de dayanamıyorum. Eşimle uyuyorlar eşim alıp gidiş beşiğine koyuyor oda yanına uzanıyor uyuyorlar öyle bazen zorlanırsa ben de gidiyorum 3 müz yatıyoruz onlar Uyudu ben kalktım 😀 erken uyuyan bebişler nasıl uyuyor bilmiyorum ama benim kızım geç saatte uyanmasını seviyor doğduğu günden beri öyle. Erken uyandırdığım zaman ne yiyor ne içiyor ben de artık oluruna bıraktım