Xstu21 49 gün sonra ağdaya gittim zaten doğumdan önce de gitmiştim o yüzden sıkıntı olmadı çok korkmuştum ama zaten o bölge hissiz bi sıkıntı olmadı o yüzden ağdaya devam 😂 hatta bi ara tüy dökücü filan düşündüm ama yapmadım bak yetişemiyorum filan diyorsun eğer ağda düşünmüyorsan bi tüy dökücü araştır jiletten daha mantıklı geliyor bana ama dikişe sıkıntı olur mu bilemiyorum